Lista rzeczy potrzebnych 2020/21

ZERÓWKA

  1. zeszyt A4 w twardej okładce (w kratkę lub gładki)
  2. segregator A4 + wpięte 60 koszulek
  3. ryza kolorowych kartek (najlepiej nie pastelowych)
  4. blok z białymi kartkami (rysunkowy + techniczny)
  5. papier kolorowy A4 (zwykły, samoprzylepny nie)
  6. klej w sztyfcie (3 sztuki) + klej vikol w tubce (1 sztuka)
  7. nożyczki
  8. flamastry (max. 12 kolorów)
  9. plastelina
  10. farby w tubkach (max. 12 kolorów)
  11. kubek na wodę do farb
  12. 3 pędzle (gruby, średni i mały)
  13. ubranie ochronne do prac plastycznych w torebce lub woreczku (fartuszek lub koszula)
  14. 2 teczki z gumką
  15. notes samoprzylepnych kolorowych karteczek do zaznaczania pracy domowej
  16. uzupełniony piórnik (taki, gdzie są przegródki do wkładania przyborów, raczej nie saszetka)
  17. (3 ołówki, temperówka, gumka, kredki)
  18. plecak (taki, żeby mieściły się książki/zeszyty formatu A4)
  19. kapcie w worku (dwie pary kapci – drugie na zmianę do drugiego budynku)
  20. strój na gimnastykę w worku (obuwie sportowe z białą podeszwą, koszulka, spodenki, skarpety)
  21. śniadaniówka
  22. bidon na wodę
  23. zapasowy plastikowy kubeczek do picia, który zostanie w klasie na wypadek zapomnienia bidonu
  24. chusteczki higieniczne (w pudełku, wyciągane)
  25. awaryjne ubranko do przebrania w worku lub reklamówce

Prosimy, aby wszystkie przybory i dziecięce rzeczy były podpisane.

KLASA I

  1. zeszyty – format A4 (w miękkiej okładce) – dwa w trzy linie i dwa w kratkę (prosimy o większy format, gdyż łatwiej jest wklejać xerówki) oraz 2 zeszyty w normalnym formacie A5 (1 w kratkę i 1 w trzy linie – na minutki i pisanie ze słuchu)
  2. segregator A4 + wpięte 60 koszulek na dokumenty (tylko dzieci, które dołączają do klasy, pozostali tylko koszulki)
  3. małe karteczki samoprzylepne do zaznaczania prac domowych
  4. blok z białymi kartkami (rysunkowy + techniczny)
  5. papier kolorowy A4 (zwykły, samoprzylepny nie)
  6. klej w sztyfcie (3 sztuki) + klej vikol w tubce (1 sztuka)
  7. nożyczki
  8. flamastry (max. 12 kolorów)
  9. plastelina firmy Astra (12 sztuk)
  10. farby w tubkach (firmy Astra), max. 12 kolorów (tylko dzieci, które dołączają do klasy, pozostali mają farby)
  11. kubek na wodę do farb (tylko dzieci, które dołączają do klasy)
  12. ewentualnie fartuszek do malowania farbami
  13. 3 pędzle (gruby, średni i mały) – tylko dzieci, które dołączają do klasy
  14. 2 teczki z gumką (dzieci, które dołączają do klasy, pozostali 1 teczkę do języka angielskiego)
  15. uzupełniony piórnik (taki, gdzie są przegródki do wkładania przyborów, raczej nie saszetka): 3 ołówki – raczej cienkie, kredki, temperówka, gumka, linijka 20 cm
  16. plecak (taki, żeby mieściły się książki/zeszyty formatu A4)
  17. worek na kapcie x 2 (do budynku szkoły i drugi na świetlicę, ponieważ mamy dwie szatnie)
  18. kapcie z białą podeszwą x 2 (do budynku szkoły i drugie na świetlicę)
  19. strój na gimnastykę w worku (koszulka, spodenki, skarpety)
  20. śniadaniówka
  21. bidon na wodę
  22. zapasowy plastikowy kubeczek do picia, który zostanie w klasie na wypadek zapomnienia bidonu
  23. chusteczki higieniczne (w pudełku, wyciągane)
  24. awaryjne ubranko do przebrania w worku lub reklamówce (ewentualnie, proszę ocenić czy dziecko potrzebuje)
  25. okładki na książki i zeszyty

Prosimy, aby wszystkie przybory dziecięce rzeczy były podpisane.
Książki zamówiła szkoła. Będziemy korzystali z pakietu wydawnictwa WSiP „Szkolni przyjaciele”.

KLASA II

  1. drewniana skrzyneczka i segregator na podręczniki (z poprzedniego roku)
  2. tornister
  3. śniadaniówka i bidon
  4. kapcie w worku (do dwóch budynków)
  5. piórnik z wyposażeniem (ołówki B lub 2B, gumka, temperówka, linijka)
  6. 2 zeszyty w trzy linie (linie najlepiej kolorowe)
  7. 2 zeszyty w kratkę
  8. 1 blok techniczny z kolorowymi kartkami A-4
  9. teczka z gumką A-4 na karty pracy z angielskiego
  10. teczka z gumką A-4 na prace domowe
  11. 1 ofertówka z koszulkami na karty pracy A-4
  12. nożyczki
  13. 4 kleje w sztyfcie
  14. klej introligatorski (CR w tubce lub buteleczce)
  15. kredki zwykłe (drewniane, najlepiej grube)
  16. kredki pastelowe olejne
  17. farby plakatowe
  18. pędzle różnej grubości
  19. kubek na wodę
  20. ubranie ochronne do prac plastycznych (fartuszek lub koszula)
  21. plastelina
  22. pudełko chusteczek higienicznych wyciąganych
  23. paczka chusteczek mokrych (np. dla niemowlaków)
  24. strój na w-f w worku (koszulka, spodenki, długie spodnie, obuwie sportowe)
  25. ubranko „powypadkowe”

Pamiętajcie o podpisaniu wszystkich przyborów. Nie musicie kupować wszystkich nowych przyborów. Jeśli się uda, przynieście niewykorzystane przybory z klasy pierwszej.

KLASA III

  1. dwa zeszyty A4 w trzy linie (jak w klasie II)
  2. jeden zwykły zeszyt w trzy linie (ortografia, dyktanda)
  3. jeden zeszyt A4 w jedną linię (w drugim semestrze dzieci uczą się pisać na języku polskim w zeszycie w jedną linię, tak jak w starszych klasach)
  4. jeden zeszyt A4 w kratkę do matematyki
  5. 2 długopisy zmazywalne, najlepiej niebieskie (warto dokupić zapasowe wkłady)
  6. segregator A4 (miękka okładka) z koszulkami (na dokumenty, karty tygodniowe)
  7. teczka A4 na dodatkowe karty pracy
  8. klej i nożyczki
  9. papier kolorowy zwykły – 2 sztuki
  10. blok z kolorowymi kartkami A4 – 2 sztuki
  11. blok techniczny A4 – 2 sztuki
  12. blok techniczny duży
  13. kredki ołówkowe
  14. farby plakatowe
  15. linijka, ekierka, cyrkiel
  16. podstawowo wyposażony piórnik
  17. strój na zajęcia sportowe
  18. buty na zmianę

KLASY STARSZE

JĘZ. POLSKI
2 zeszyty 60-kartkowe w jedną linię (jeden będzie przeznaczony na wypracowania), teczka z gumką na karty pracy, klej, nożyczki

JĘZ. ANGIELSKI
p. Agata Węglińska-Szulc (klasy V, VI)
zeszyt A4 w kratkę lub jedną linię (może, a nawet powinien być z zeszłego roku, jeśli jeszcze się nie skończył:), skoroszyt na dodatkowe materiały dziurkowane, piórnik, a w nim: długopis, ołówek, gumka, nożyczki, klej i kolorowe cienkopisy
p. Katarzyna Mazur (klasy IV, VII, VIII)
zeszyt A4 w kratkę lub linię, skoroszyt na materiały dodatkowe

JĘZ. HISZPAŃSKI
zeszyt w kratkę, format dowolny minimum 60 kartek

JĘZ. NIEMIECKI
zeszyt w kratkę lub linie format A4 (może być cienki), klej, nożyczki

HISTORY in ENGLISH
zeszyt w kratkę 60 kartek

HISTORIA
zeszyt w kratkę 60 kartek, piórnik dobrze wyposażony, tekturowa teczka z gumką

PRZYRODA
zeszyt w kratkę min. 32 kartki + teczka z gumką, dobrze wyposażony piórnik

BIOLOGIA
zeszyt w kratkę min. 32 kartki + teczka z gumką, dobrze wyposażony piórnik

GEOGRAFIA
zeszyt w kratkę min. 32 kartki oraz dobrze wyposażony piórnik

FIZYKA i CHEMIA
zeszyt w kratkę min. 32 kartki oraz dobrze wyposażony piórnik

MATEMATYKA
zeszyt w kratkę 60 kartek, linijka, ekierka, kątomierz, cyrkiel, ołówek, gumka
Klasa IV dodatkowo: zeszyt gładki do geometrii (60 kartek)
Klasa VI, VII, VIII dodatkowo: kalkulator

PLASTYKA i TECHNIKA
fartuszek (najlepiej z rękawami), farby w tubkach lub kubeczkach oraz farby akwarelowe w krążkach, pędzle ze sztywnego włosia (gruby i cienki) oraz z miękkiego włosia (gruby i cienki), paleta lub tacka plastikowa, kubek na wodę, kredki bambino lub tłuste pastele, miękki ołówek, klej w sztyfcie x 2, klej w płynie (typu wikol, cr, introligatorski itp.), papier biały i kolorowy, nożyczki, plastelina, bibuła oraz pudełko na materiały plastyczne, może być solidne po butach

INFORMATYKA
Pendrive jako zeszyt elektroniczny (w klasie VII i VIII może być opcjonalnie dokument w „chmurze”)

RELIGIA
zeszyt w kratkę 32 kartki, dobrze wyposażony piórnik

ETYKA
zeszyt w kratkę 32 kartek

MUZYKA
zeszyt w pięciolinię, dobrze wyposażony piórnik

WF
zwykły strój do ćwiczeń oraz buty z białą kauczukową podeszwą, która nie brudzi

  1. Dodatkowo należy zakupić skoroszyt na materiały dziurkowane, w których będą przechowywane: Regulamin Oceny Zachowania, arkusze samooceny zachowania oraz zasady oceniania na informatyce, plastyce, technice i wf-ie.
  2. W razie konieczności edukacji zdalnej, prosimy o zadbanie o sprawnie działający w domu sprzęt. Każdy Uczeń powinien:
  • mieć w domu wygodne stanowisko do uczestnictwa w lekcjach,
  • być wyposażony w sprawny Internet,
  • być widziany i słyszany przez pozostałych uczestników i prowadzących zajęcia,
  • widzieć i słyszeć pozostałych uczestników i prowadzących zajęcia,
  • mieć dostęp do komunikatorów Meet i Zoom,
  • mieć dostęp do swojego konta w dzienniku elektronicznym Librus.