W celu zamówienia posiłku w naszej szkole, należy skorzystać z aplikacji zamowposilek.pl.

Odwoływanie obiadów (w przypadku nieobecności dziecka) możliwe jest najpóźniej do godz. 8.30 danego dnia wyłącznie w tej aplikacji.

Instrukcja rejestracji oraz zamawiania posiłków w aplikacji zamowposilek.pl

Wszystkich nowych użytkowników prosimy o zarejestrowanie się w aplikacji. Przy pierwszej rejestracji prosimy korzystać ze strony w przeglądarce internetowej, ponieważ trzeba uzupełnić dane. Następnie można opcjonalnie zainstalować aplikację mobilną. 

REJESTRACJA

Aby się zarejestrować należy kliknąć w poniższy link:

1. https://bit.ly/3oWNkvj

2. Wypełnić formularz danych (Uwaga: podanie nr konta ułatwi dokonywanie ewentualnych zwrotów za odwołane obiady).

Rejestracja jest również możliwa na stronie internetowej: https://aplikacja.zamowposilek.pl/open_registration (Należy wybrać: województwo mazowieckie, Mysiadło, Niepubliczna Integracyjna Szkoła Podstawowa w Mysiadle).

Film instruktażowy:

JAK OPŁACAĆ I ZAMAWIAĆ / ODWOŁYWAĆ POSIŁKI

System działa na zasadzie przedpłat, to znaczy, że aby móc zamówić posiłki należy najpierw dokonać wpłaty zaliczki, a potem złożyć zamówienie. Sama wpłata nie oznacza złożenia zamówienia! Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi na tytuł przelewu (numer użytkownika + imię i nazwisko), aby był on zgodny z tym, który wyświetli się w aplikacji.

Państwa opłaty trafiają bezpośrednio na obiadowe konto szkolne. 

Prosimy o deklarowanie wyboru dań z góry na cały miesiąc. Jadłospis na kolejny miesiąc będzie przygotowany w aplikacji z wyprzedzeniem. Sekretariat szkoły będzie przypominał o konieczności wyboru dań przed końcem miesiąca.

Odwołać posiłek  można w aplikacji najpóźniej w dniu wydawania posiłku do godziny 8.30 (tylko w sytuacji nieobecności dziecka). Informacje na temat cen wybranych posiłków i zestawów, oraz kosztów wyżywienia na wybrany okres znajdą Państwo po zalogowaniu w aplikacji. 

Film instruktażowy:

APLIKACJA MOBILNA

Po zarejestrowaniu można również skorzystać z aplikacji mobilnej. Po zainstalowaniu aplikacji należy się zalogować – login to podany przy rejestracji email, a hasło jest to samo, jakie nadano przy pierwszym logowaniu.

POMOC

W przypadku pytań prosimy o kontakt z sekretariatem. Jeśli problemy dotyczą rejestracji lub samej aplikacji można również skorzystać z pomocy na stronie www.zamowposilek.pl lub po zalogowaniu w zakładce „Pomoc”.