Nasz zespół

Joanna Jasińska i Renata Hołozubiec

Dyrekcja i Zarząd. Nasze Matki Założycielki, a przy okazji mamy Białowłosej i Złotowłosej (patrz: Legenda). Wraz z innymi rodzicami stworzyły Stowarzyszenie na Rzecz Przyjaznego Dzieciom Świata, które powołało szkołę. Tym twórczym i odważnym aktem sprzed wielu lat dały początek dziełu, które do dziś splata losy wielu małych i dużych, pragnących rozwijać swoje talenty, czuć, wiedzieć i być szczęśliwym razem i osobno.

Zosia BednarekZofia (Dagmara) Bednarek

Fizycznie już nie z nami, ale wciąż w naszych sercach. Ślązaczka wróciła na Śląsk… Em jak Mysiadło przegrało z Em jak Miłość. Tęsknimy i czekamy na twórcze powroty!:)

 

Weronika BehlingWeronika Behling

Psycholog. Ukończyła kurs socjoterapii. W pracy z dziećmi najważniejsze jest dla niej tworzenie pozytywnej, bezpiecznej relacji. Wierzy, że dzięki niej można zbudować piękne i wartościowe rzeczy. O sobie: „Bardzo lubię próbować i uczyć się nowych rzeczy. Chętnie wybieram się w miejsca, w których jeszcze nie byłam”.

Małgorzata Bielak-Maciejewska

Szkolna psycholog, terapeuta, nauczyciel mianowany. Ukończyła studia psychologiczne na Akademii Teologii Katolickiej (1988). Uzyskała certyfikat psychoterapeuty wydany przez Instytut Psychoanalizy i Psychoterapii w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Szpitalu Neuropsychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży w Zagórzu (1989-1999) oraz na oddziale leczenia nerwic dziecięcych w Warszawie w Szpitalu Psychiatrycznym na ul. Nowowiejskiej. Pracuje również w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Piasecznie oraz Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Piasecznie.

Beata Bracławska

Nauczycielka informatyki i programowania w młodszych klasach.

Monika Burkacka

Nauczycielka religii klas młodszych. Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, specjalizacja – teologia duchowości, doktorantka. Nauczycielka tańca towarzyskiego. Związana z tańcem od 1989 roku, od 1999 – z tańcem integracyjnym. Mistrzyni Świata, Europy, Polski i Warszawy w tańcach latynoamerykańskich z osobą niepełnosprawną.

Kamil Cioroch

Nauczyciel WF-u. Absolwent wojskowego liceum, a dalej warszawskiej AWF (magister wychowania fizycznego), trener pływania, instruktor narciarstwa, ratownik WOPR, sternik motorowodny, instruktor gimnastyki korekcyjnej. Lubi pracę z dzieciakami, a na obozach zimą szkoli młodych narciarzy, latem prowadzi zajęcia ze sportów wodnych. Woda to jego żywioł. Na co dzień jest trenerem pływania w Stowarzyszeniu Pływackim „Swimmers”, pracuje także jako ratownik na jednej ze stołecznych pływalni. W zawodowej karierze był m.in. członkiem projektu „Baltic Adveture”, gdzie odpowiadał za zabezpieczenie próby przepłynięcia wpław ze Szwecji do Kołobrzegu.

Katarzyna ChrzczanowiczKatarzyna Chrzczanowicz

Nauczycielka wspomagająca, opiekunka samorządu szkolnego, współprowadząca zajęcia TUS. Ukończyła psychologię kliniczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz pedagogikę w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych. Wieloletnia instruktorka harcerska. W wolnych chwilach podróżuje po Europie.

Joanna CzarneckaJoanna Czarnecka

Nauczycielka informatyki i pływania. Ukończyła wyższe studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Jest ratownikiem WOPR i instruktorem pływania, ukończyła NPLQ – międzynarodowy kurs ratowniczy. W pracy z dziećmi najważniejsza jest dla niej satysfakcja z efektów pracy – lubi ją, bo każdy dzień jest inny. Lubi poza tym: „pływanie, teatr, przebywanie na łonie natury”.

Marzena Gaładyk

Ukończyła UMCS w Lublinie, gdzie studiowała na kierunku Wychowanie Muzyczne, i studia podyplomowe – Sztuka oraz Arteterapia. W Wyższej Szkole Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie ukończyła studia podyplomowe Zajęcia Techniczne – Technika. Ma na swoim koncie kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej oraz pierwszy i drugi stopień specjalizacji zawodowej w zakresie nauczania muzyki. Pełniła funkcję nauczyciela doradcy w Samorządowym Ośrodku Doskonalenia Nauczycieli. W naszej szkole jest nauczycielem doradcą muzyki i plastyki. W pracy najbardziej lubi uśmiechnięte dzieci. Ważne są dla niej cierpliwość i zaufanie oraz to, gdy dzieci po latach rozpoznają ją i uśmiechają się. O sobie: „Kocham dzieci i zwierzęta. Lubię szybką jazdę samochodem oraz pływanie”.

Katarzyna Delążek-Gawryś

Jest nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej oraz kierownikiem zespołu klas 0-3. Ukończyła „Edukację początkową z reedukacją” oraz podyplomowe studia Wychowania Seksualnego na Uniwersytecie Warszawskim. W naszej szkole jest wychowawczynią oraz prowadzi kółko gier planszowych dla klas starszych. Od ponad 20 lat związana z harcerstwem, z którego czerpnie inspiracje w pracy wychowawczej. Interesuje się tematyką oceniania kształtującego w szkole. Zapalona rowerzystka i kociara.

Renata DobrowolskaRenata Dobrowolska

Nauczycielka języka angielskiego. Zajmuje się także rozwojem szkoły, w tym organizacją warsztatów i szkoleń dla rodziców, nauczycieli i uczniów, a także komunikacją wewnątrzszkolną. Ukończyła English Teachers Training College na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wydział Lingwistyki Stosowanej UW (specjalizacja nauczycielska i tłumaczeniowa). Okazjonalnie występuje jako prelegentka na konferencjach dla nauczycieli języków obcych, współpracuje z Ośrodkiem Doskonalenia Nauczycieli Lang oraz ośrodkiem egzaminacyjnym Cambridge English Language Assessment. W pracy z dziećmi za fundamentalne w efektywnym nauczaniu uważa zbudowanie więzi z grupą oraz wewnątrz grupy. Interesują ją twórcze metody pracy, zanurzanie w języku, wykorzystywanie dramy w nauce języka obcego. O sobie: „Lubię ludzi. Czuję, że żyję, kiedy mogę tworzyć coś wspólnie oraz wymyślać – lekcje, rozwiązania, małe i większe usprawnienia:)”. Mama 3 córek.

Agnieszka Gapska

Nauczycielka wychowanie fizycznego, prowadzi gry ruchowe, kółko kulinarne i kółko gimnastyki korekcyjnej, jest wychowawczynią świetlicy. Ukończyła Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku Pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną oraz studia podyplomowe Gimnastyka Korekcyjna w Wychowaniu Fizycznym i Zdrowotnym na Akademii Wychowania Fizycznego. Najważniejsza w pracy z dziećmi jest dla niej radość, jaka płynie ze wspólnych spotkań z nimi, wzajemnie przekazywana pozytywna energia. Lubi: turystykę krajową i zagraniczną, kuchnię włoską i kuchnie świata, fitness, folklor Podhalański.

Małgorzata Garbarczyk

Prowadzi w szkole nadzór pedagogiczny nad pracą nauczycieli. Hospituje prowadzone przez nauczycieli naszej szkoły lekcje, aby ocenić zastosowane przez nich metody i techniki dydaktyczne, sposoby organizowania pracy, poziom przygotowania lekcji, atmosferę, a także stopień realizacji założonych celów.

Damian Gorczyca

Nauczyciel chemii i fizyki. Ukończył Wydział Chemii na Uniwersytecie Warszawskim, jest doktorem nauk chemicznych. Ma na swoim koncie kurs gotowania u Kurta Schellera oraz Podyplomowe Studia z Kryminalistyki. W pracy z dziećmi najważniejsze dla niego jest przekazanie i zaszczepienie pasji do nauk przyrodniczych. Lubi: jazdę konną, gotowanie, muzykę.

Magdalena GregorczukMagdalena Gregorczuk

Nauczycielka języka rosyjskiego i nauczycielka wspomagająca, wychowawczyni klasy 3 gimnazjum. Ukończyła Filologię rosyjską na Uniwersytecie w Białymstoku oraz Pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną z elementami terapii pedagogicznej w Szkole Wyższej Przymierza Rodzin. W wolnych chwilach spędza czas na łonie natury, tańczy lub zaczytuje się w literaturze faktu.

Marta Goszcz

Mistrzyni Wszelkich Sztuk Plastycznych. Ukończyła Wydział Grafiki na ASP w Warszawie. Trudno wymienić, z jakich technik plastycznych nie korzysta na zajęciach z naszymi dziećmi.

Danuta Jakubowska

Sekretarz szkoły. Ukończyła historię w Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku, ale nie historia ją absorbuje w naszej szkole. Od lat dba o tysiąc i jeden drobiazgów, składających się na sferę administracyjną i organizacyjną szkoły. Serdeczna i zawsze gotowa pomóc. Jej repertuar zadań i umiejętności zdaje się być nieograniczony.

Paulina Janiszek

Paulina Janiszek

Jest wychowawczynią klasy drugiej oraz pedagogiem terapeutą. Ukończyła studia magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Dodatkowe uprawnienia zdobyła na studiach podyplomowych „Terapia pedagogiczna z elementami systemu Marii Montessori”, „Matematycznie uzdolnione dzieci” oraz „Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna”. Ukończyła również roczny kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki Marii Montessori. Jest fanką matematyki w działaniu. W naszej szkole wprowadza innowację pedagogiczną, której celem jest rozwijanie uzdolnień matematycznych. Stara się być nauczycielem pełnym pasji i rozbudzać w dzieciach chęć do radosnego odkrywania świata.

Mirek KarwańskiMirek Karwański

Nauczyciel pływania, jest wychowawcą w świetlicy. Ukończył Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz Pedagogikę w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych. Ma na swoim koncie Kurs Instruktora Pływania i Ratownictwa Wodnego. W pracy z dziećmi najważniejsza jest dla niego troska o to, by dzieci czuły się w szkole dobrze i bezpiecznie oraz by każdy dzień był dla nich przygodą i frajdą. Lubi: pływanie, taniec, język niemiecki.

Iwona KarwańskaIwona Karwańska

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i wieloletnia kierowniczka zespołu klas młodszych. Wychowawczyni zerówki. Prowadzi w naszej szkole zajęcia logopedyczne dla dzieci. Ukończyła pedagogikę specjalną w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej, pedagogikę wczesnoszkolną i terapię pedagogiczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz logopedię w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyła kursy i szkolenia metodyczne poświęcone tematyce edukacji wczesnoszkolnej, metodom wychowawczym oraz terapii logopedycznej. W pracy liczy się dla niej budowanie więzi, bliskiej relacji, wspólne poszukiwanie i nieustanne uczenie się z dziećmi i dla dzieci. Lubi literaturę dziecięcą, czytanie książek i pływanie. Interesuje się terapią dzieci z ASD.

Jacek Kierżek

Jacek Kierżek

Pochodzący z przepięknej i malowniczej Muszyny góral niskopienny:) Szkolny nauczyciel wychowania fizycznego, wychowawca na świetlicy oraz trener szkolnej reprezentacji piłkarskiej. Absolwent AWF im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie w stopniu magisterskim. Trener piłki nożnej z kilkuletni stażem pracy z dziećmi w wieku od 6 do 15 lat. Miłośnik wszelkiej aktywności fizycznej lubiący przekazywać sportową pasję swoim podopiecznym.

Kasia KiragaKatarzyna Kiraga

Logopeda (zastępuje p. Iwonę Karwańską). Ukończyła dwustopniowe studia logopedyczne na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym oraz szkolenia dotyczące pracy z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu; szkolenia dotyczące diagnozy, terapii i wsparcia edukacyjnego dzieci z zaburzeniami słuchu i zaburzeniami przetwarzania słuchowego; szkolenia dotyczące opóźnionego rozwoju mowy, innowacyjnych metod wywoływania głosek, pracy z dziećmi dwujęzycznymi, wczesnej interwencji logopedycznej; I i II stopień metody werbotonalnej; kurs pierwszej pomocy przedmedycznej; szkolenie LOGORYTMIKA – ruch słuch słowo, dający uprawnienia do prowadzenia zajęć logorytmicznych; dwustopniowy kurs terapii ręki; Trening Umiejętności Społecznych oparty na procesie grupowym; szkolenie Masaż Shantala a rozwijanie mowy dziecka; szkolenie Stymulacja sfery ustno-twarzowej z wykorzystaniem innowacyjnych pomocy logopedycznych. Organizowała i brała udział w wielu konferencjach logopedycznych i pediatrycznych. W pracy z dziećmi stara się zawsze dostosowywać zajęcia do możliwości i potrzeb uczniów, ale również dba o to, aby zajęcia były atrakcyjne i ciekawe. O sobie: „W wolnych chwilach dużo czytam, oglądam filmy i gotuję:)”.

Joanna KowalkowskaJoanna Kowalkowska

Prowadzi edukację wczesnoszkolną, jest wychowawczynią klasy 2. Ukończyła Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, studia I stopnia (specjalność: Pedagogika specjalna – oligofrenopedagogika) oraz II stopnia (specjalność: Wczesna edukacja). W pracy z dziećmi najważniejsze dla nie jest pełne cierpliwości, wyrozumiałości i dobroci towarzyszenie dzieciom w odkrywaniu świata; podkreślanie możliwości dziecka, ukazywanie użyteczności zdobywanej wiedzy w codzienności oraz pozwalanie na popełnianie błędów, jako drogę poszukiwania i odnajdywania odpowiedzi oraz zdobywania wiedzy. O sobie: „Uwielbiam grać na gitarze i bębnach, dobrą książkę i spacery, podczas których zachwycam się pięknem przyrody”.

Marietta Kruczała 2Marietta Kruczała

Nauczycielka wspomagająca. Ukończyła Psychologię oraz Pedagogikę specjalną (specjalność terapia zajęciowa) na Akademii Pedagogiki Specjalnej. W pracy z dziećmi ważne jest dla niej nawiązanie bliskiej więzi, opartej na wzajemnym szacunku i zaufaniu, pozwalającej im bezpiecznie i radośnie poznawać świat. O sobie: „Jak powiedział poeta, w górach jest (prawie) wszystko co kocham – uwielbiam zdobywać coraz wyższe szczyty i czytać o nich”. Kolekcjonuje kartki pocztowe z miejsc, w które dotarła. W wolnym czasie tworzy rękodzieło i fotografuje.

Katarzyna Kuczyńska

Nauczycielka kontraktowa. Ukończyła Uniwersytet Warszawski (politolog) i Akademię Pedagogiki Specjalnej. im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w terapeutycznej pracy w zakresie usuwania wad wymowy wśród dzieci, ukończyła wiele szkoleń i kursów z zakresu logopedii i neurologopedii organizowanych głównie przez Centrum Metody Krakowskiej. Uważa, że to, jakimi jesteśmy ludźmi w dorosłym życiu wynika z tego, co otrzymaliśmy od rodziców i opiekunów w najmłodszych latach. Stąd jej zaangażowanie w wychowywanie i kształcenie, by jak najlepiej „ukształtować” małego człowieka. Wolny czas lubi spędzać aktywnie.

Marta ŁuszczyńskaMarta Łuszczyńska (zwolnienie lekarskie)

Nauczycielka wspomagająca. Ukończyła pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną na Uniwersytecie Warszawskim oraz pedagogikę specjalną na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika. Obecnie studiuje terapię pedagogiczną z edukacją daltońską i elementami systemu M. Montessori w Akademii Pedagogiki Specjalnej. Prywatnie interesuje się tematyką autyzmu, którą nieustannie pogłębia. W swojej pracy wykorzystuje elementy edukacji daltońskiej oraz elementy pedagogiki Marii Montessori. Uwielbia grać na gitarze i bębnie.

PedroPedro Martínez López

I’m a happy Spaniard who came to this beautiful country couple of years ago, felt in love with it and decided to stay for who knows how long. Part time master student in aerospace engineering, part time passionate Spanish teacher I try to send good energy wherever I go.

Mój polsku jest każdego dnia lepsze i dużo pracuje dla mówic biegle po polsku. ¡Buenos días! ¡Y muchas gracias!

P.D. A diferencia de la mayoría de españoles, el fútbol no es una prioridad en mi vida

Katarzyna Mazur

Katarzyna Mazur

Ukończyła filologię angielską, historię oraz podyplomowo integrację europejską. Najmilej wspomina naukę w Trinity College w Londynie, gdzie uczyła się uczyć. Głównym obszarem jej zainteresowań w zakresie dydaktyki jest CLIL (zintegrowane nauczanie przedmiotowo-językowe). W swojej pracy najbardziej lubi pomysły dzieci, wykorzystywanie wiedzy w praktyce oraz wakacje. Wychowawczyni klasy 3 gimnazjum oraz kierowniczka zespołu klas najstarszych.

Justyna MońkoJustyna Mońko

Pedagog terapeutyczna. Ukończyła pedagogikę specjalną – pedagogikę terapeutyczną oraz studia podyplomowe – pedagogikę korekcyjną w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, jak również studia podyplomowe – korekcja wad postawy w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Brała udział w wielu kursach, szkoleniach, konferencjach doskonalących warsztat pracy oraz pogłębiających wiedzę w zakresie nauczania i wychowania, a szczególnie pracy z dziećmi z trudnościami w uczeniu się.

Agnieszka Petek (zwolnienie lekarskie)

Nauczycielka wspomagająca oraz nauczycielka języka angielskiego. Ukończyła Akademię Świętokrzyską im. Jana Kochanowskiego w Kielcach; Wydział Pedagogiczny i Artystyczny na kierunku pedagogika w zakresie Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z językiem angielskim oraz Uniwersytet Humanistyczno – Przyrodniczy im. Jana Kochanowskiego w Kielcach; Wydział Pedagogiczny i Artystyczny na kierunku pedagogika w zakresie Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z terapią pedagogiczną.

Bartosz Pietrzak (urlop)

Uczy muzyki oraz jest wychowawcą w szkolnej świetlicy, prowadzi również świetne kółka muzyczne. Ukończył Wydział Instrumentalny na Akademii Muzycznej w Łodzi.

Anna Puścian (urlop)

Nauczycielka przyrody oraz biologii w gimnazjum. Prowadzi również kółko przyrodnicze ,,Mali Odkrywcy Przyrody” dla klas młodszych. Ukończyła biologię w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz Podyplomowe Międzywydziałowe Studia Nauczania Przyrody UW.

Martyna RzepeckaMartyna Rzepecka

Prowadzi edukację wczesnoszkolną w klasie zero oraz Trening Umiejętności Społecznych i Terapię Indywidualną. Ukończyła Pedagogikę (Wychowanie przedszkolne i Edukacja wczesnoszkolna). Jest w trakcie studiów pedagogiki specjalnej (edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną). Ponadto ukończyła treningi i kursy: „Trening Umiejętności Społecznych oparty na procesie grupowym”, „Zaburzenia ze spektrum autyzmu”, „Animator dziecięcy”, „Animacja gier i zabaw”, „Terapia ręki i stopy”, „Metoda Dobrego Startu”, „Dam radę” – Metoda Kids’ Skills, „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji – niesłyszących, autystycznych, z afazją”, „Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania”, „Kodeks złości – jak pracować z zachowaniami trudnymi”, „Budowanie dobrych relacji w pracy nauczyciela i grupy”, „Praca z dzieckiem z FAS”. W pracy z dziećmi najważniejsza jest dla niej Relacja. Uważa, że tylko wtedy, kiedy dziecko jej zaufa, poczuje się bezpieczne i przed nią otworzy, można zacząć pracować. Według niej umiejętności akademickie można bardzo szybko nadrobić, ale ważne są chęci i motywacja. Ważne są też wzmocnienia pozytywne, które zmieniają nasze zachowanie. Interesują ją zagadnienia związane z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Lubi: „dobrą książkę, spacery wśród zieleni, góry, survival, uśmiech dziecka”. Wierzy, że nie ma rzeczy niemożliwych:)

Ewa SawickaEwa Sawicka

Nauczycielka wspomagająca i wychowawczyni klasy 7, terapeuta TUS. Ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, psychologię na SWPS oraz oligofrenopedagogikę. Posiada 9-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością znaczną i głęboką, autyzmem i zespołem Aspergera. W pracy z dziećmi najbardziej lubi dynamikę zdarzeń. Aktywnie spędza wolny czas, chodzi po górach, interesuje się designem i aranżacją wnętrz.

Lucyna SkowronLucyna Skowron

Nauczycielka historii i wiedzy o społeczeństwie, jest także opiekunem biblioteki. Ukończyła Wydział Historii i Archiwistyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim (Pedagogika Wczesnoszkolna i Reedukacja). W pracy z dziećmi najważniejsza jest dla niej wzajemna wymiana wiedzy, myśli i energii. O sobie: „Lubię czytać, muzykować, wędrować i działać:)”.

Urszula Szczegłow

Nauczycielka języka polskiego. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim.

Anna TertelisAnna Tertelis

Nauczycielka geografii. Ukończyła Uniwersytet Warszawski (studia licencjackie – geografia, studia mgr – geografia ekonomiczna; blok pedagogiczny). O sobie: „Lubię: spędzać czas z rodziną i przyjaciółmi, podróżować, poznawać nowe miejsca, kontakt z przyrodą, czytanie książek, prace w ogrodzie”.

Agata Węglińska-Szulc

Uczy języka angielskiego i jest kierownikiem zespołu klas starszych. Jest również wychowawcą. Ukończyła Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Radomiu i zdała egzamin licencjacki z literatury angielskiej na UMCS w Lublinie.

Ewa Wodecka 2Ewa Wodecka

Nauczycielka języka polskiego, jest wychowawczynią klasy 4. Ukończyła dziennikarstwo i polonistykę na UW oraz studia podyplomowe „Czytanie jako metoda edukacji i rozwoju” organizowane przez SWPS i Fundację ABC XXI. Ciągle szuka inspiracji, chodzi na różne kursy, konferencje, warsztaty. W pracy z dziećmi najważniejsza jest dla niej bliskość, bycie z nimi, towarzyszenie ich rozwojowi, rozwijanie się z nimi i dla nich. Lubi: „Czytanie. Ogród. Czytanie w ogrodzie. Czytanie o ogrodzie”. Mama Kazika, Tadzia i Henia.

Michał Wodecki 2Michał „Panmisio” Wodecki

Nauczyciel matematyki, jest wychowawcą. Ukończył Matematykę, Analizy statystyczne. Najbardziej ceni sobie dobry kontakt z dziećmi. Interesują go: muzyka, modelarstwo, gry komputerowe.

 

Michał ZielińskiMichał Zieliński

Nauczyciel religii w klasach trzecich gimnazjum. Absolwent Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Podharcmistrz – członek Stowarzyszenia Harcerstwa Katolickiego „ZAWISZA” Federacji Skautingu Europejskiego. Szef 1. Gromady Wilczków działającej przy parafii w Starej Iwicznej. Licencjonowany instruktor piłki ręcznej. Założyciel UKS SZCZYPIORNIAK Lesznowola.

Małgosia YaparMałgosia Yapar

Nauczycielka języka angielskiego w klasach 0-3. Ukończyła Pedagogikę Ogólną UW, studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej UW, kurs Mindfulness dla pedagogów i psychologów oraz kurs Przyjaciele Zippego w Centrum Metodycznym Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej. Jest koordynatorką i trenerką międzynarodowego programu matematyczno-rozwojowego BrainoBrain.
W pracy ceni szczególnie angażowanie wszystkich zmysłów i uruchamianie dziecięcej wyobraźni podczas zajęć. O sobie: „Niekwestionowaną miłością mojego życia są moje dzieci Jasiek (7 lat) i Ada (6 lat), kocham te momenty, kiedy razem jeździmy na nartach, uprawiamy jogę i pluskamy się w ciepłym morzu, a na co dzień chodzimy na długie spacery z naszym energicznym psem o imieniu Dżino:). Jestem mamą i to najważniejsze moje życiowe zadanie, a moje motto brzmi: Everything happens for a reason. Uwielbiam turecką kuchnię, której tajniki odkrywam dzięki mojemu mężowi”.

mert-guller-449460-unsplashMysz Polna

Niczego u nas nie uczy, ale jest ważnym członkiem zespołu. Ukończyła Polne Harce w Terenie. Zignorowała procedury rekrutacyjne, nigdy nie przeszła testu gotowości szkolnej, a jednak odnajduje się tu doskonale – szkoła jest jej (nie drugim bynajmniej) domem. Ciekawość świata i żądza wiedzy kazały jej przegryźć się przez opakowanie mikroskopu i zapoznać z jego budową. Z bliska zapoznała się też z kolekcją dydaktyczną „Zboża Polski”. Twórczo wyżywa się w pracach z nasion, ryżu kaszy i makaronu. Ma się dobrze mimo upływu lat;)