Nasz zespół


Joanna Jasińska i Renata Hołozubiec

Dyrekcja i Zarząd. Nasze Matki Założycielki, a przy okazji mamy Białowłosej i Złotowłosej (patrz: Legenda). Wraz z innymi rodzicami stworzyły Stowarzyszenie na Rzecz Przyjaznego Dzieciom Świata, które powołało szkołę. Tym twórczym i odważnym aktem sprzed wielu lat dały początek dziełu, które do dziś splata losy wielu małych i dużych, pragnących rozwijać swoje talenty, czuć, wiedzieć i być szczęśliwym razem i osobno.

Weronika BehlingWeronika Behling

Psycholog. Ukończyła kurs socjoterapii. W pracy z dziećmi najważniejsze jest dla niej tworzenie pozytywnej, bezpiecznej relacji. Wierzy, że dzięki niej można zbudować piękne i wartościowe rzeczy. O sobie: Bardzo lubię próbować i uczyć się nowych rzeczy. Chętnie wybieram się w miejsca, w których jeszcze nie byłam.

Małgorzata Bielak-Maciejewska

Szkolna psycholog, terapeuta, nauczyciel mianowany. Ukończyła studia psychologiczne na Akademii Teologii Katolickiej (1988). Uzyskała certyfikat psychoterapeuty wydany przez Instytut Psychoanalizy i Psychoterapii w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Szpitalu Neuropsychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży w Zagórzu (1989-1999) oraz na oddziale leczenia nerwic dziecięcych w Warszawie w Szpitalu Psychiatrycznym na ul. Nowowiejskiej. Pracuje również w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Piasecznie oraz Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Piasecznie.

Beata Bracławska

Nauczycielka informatyki i programowania w młodszych klasach.

Ricardo Casarella BravoRicardo Casarella Bravo

Mam na imię Ricardo, jestem Argentyńczykiem. Urodziłem się w Buenos Aires, w Polsce jestem od 3 lat. Uwielbiam sport, w Argentynie grałem w rugby, tenis, uwielbiam jeździć na rolkach i łyżwach, gram w siatkówkę, piłkę ręczną i oczywiście w piłkę nożną! Tengo a mi familia aquí y está formada por mi esposa, mi hija y mi hijo pequeño. Me gusta enseñar español y vivir en Polonia. Always i try practice different sports, hasta pronto !!! Do zobaczenia !

Monika Burkacka-Zawadzka (obecnie na urlopie)

Nauczycielka religii klas młodszych. Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, specjalizacja – teologia duchowości, doktorantka. Nauczycielka tańca towarzyskiego. Związana z tańcem od 1989 roku, od 1999 – z tańcem integracyjnym. Mistrzyni Świata, Europy, Polski i Warszawy w tańcach latynoamerykańskich z osobą niepełnosprawną.

Kamil CiorochKamil Cioroch

Nauczyciel WF-u. Absolwent wojskowego liceum, a dalej warszawskiej AWF (magister wychowania fizycznego), trener pływania, instruktor narciarstwa, ratownik WOPR, sternik motorowodny, instruktor gimnastyki korekcyjnej. Lubi pracę z dzieciakami, a na obozach zimą szkoli młodych narciarzy, latem prowadzi zajęcia ze sportów wodnych. Woda to jego żywioł. Na co dzień jest trenerem pływania w Stowarzyszeniu Pływackim „Swimmers”, pracuje także jako ratownik na jednej ze stołecznych pływalni. W zawodowej karierze był m.in. członkiem projektu „Baltic Adveture”, gdzie odpowiadał za zabezpieczenie próby przepłynięcia wpław ze Szwecji do Kołobrzegu.

Katarzyna ChrzczanowiczKatarzyna Chrzczanowicz

Nauczycielka wspomagająca, prowadząca Treningi Umiejętności Społecznych, psycholożka. Ukończyła Psychologię Kliniczną na Uniwersytecie SWPS oraz Pedagogikę Specjalną. Wieloletnia instruktorka harcerska. W wolnych chwilach podróżuje po Europie lub uprawia „spacerologię”, zwłaszcza po Żoliborzu. Uważa, że w pracy z dziećmi najważniejsza jest dobra relacja, pracuje w nurcie NVC (porozumienie bez przemocy).

Joanna CzarneckaJoanna Czarnecka

Nauczycielka informatyki i pływania. Ukończyła wyższe studia magisterskie na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Jest ratownikiem WOPR i instruktorem pływania, ukończyła NPLQ – międzynarodowy kurs ratowniczy. W pracy z dziećmi najważniejsza jest dla niej satysfakcja z efektów pracy – lubi ją, bo każdy dzień jest inny. Lubi poza tym: „pływanie, teatr, przebywanie na łonie natury”.

Katarzyna Delążek-Gawryś 2Katarzyna Delążek-Gawryś

Jest nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej oraz kierownikiem zespołu klas 0-3. Ukończyła „Edukację początkową z reedukacją” oraz podyplomowe studia Wychowania Seksualnego na Uniwersytecie Warszawskim. W naszej szkole jest wychowawczynią oraz prowadzi kółko gier planszowych dla klas starszych. Od ponad 20 lat związana z harcerstwem, z którego czerpnie inspiracje w pracy wychowawczej. Interesuje się tematyką oceniania kształtującego w szkole. Zapalona rowerzystka i kociara.

Renata DobrowolskaRenata Dobrowolska

Nauczycielka języka angielskiego. Zajmuje się także rozwojem szkoły, w tym organizacją warsztatów i szkoleń dla rodziców, nauczycieli i uczniów, a także komunikacją wewnątrzszkolną. Pełni funkcję wicedyrektora. Ukończyła English Teachers Training College na Uniwersytecie Warszawskim oraz Wydział Lingwistyki Stosowanej UW (specjalizacja nauczycielska i tłumaczeniowa). Okazjonalnie występuje jako prelegentka na konferencjach dla nauczycieli języków obcych. W pracy z dziećmi za fundamentalne w efektywnym nauczaniu uważa zbudowanie więzi z grupą oraz wewnątrz grupy. Interesują ją twórcze metody pracy, zanurzanie w języku, wykorzystywanie dramy w nauce języka obcego. O sobie: Lubię ludzi. Czuję, że żyję, kiedy mogę tworzyć coś wspólnie oraz wymyślać – lekcje, rozwiązania, małe i większe usprawnienia:). Mama trzech córek.

Agnieszka GapskaAgnieszka Gapska

Nauczycielka wychowanie fizycznego, prowadzi gry ruchowe, kółko kulinarne i kółko gimnastyki korekcyjnej, jest wychowawczynią świetlicy oraz nauczycielem wspomagającym. Ukończyła Szkołę Główną Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie na kierunku Pedagogika szkolna z terapią pedagogiczną oraz studia podyplomowe Gimnastyka Korekcyjna w Wychowaniu Fizycznym i Zdrowotnym na Akademii Wychowania Fizycznego. Najważniejsza w pracy z dziećmi jest dla niej radość, jaka płynie ze wspólnych spotkań z nimi, wzajemnie przekazywana pozytywna energia. Lubi: turystykę krajową i zagraniczną, kuchnię włoską i kuchnie świata, fitness, folklor Podhalański.

Małgorzata Garbarczyk

Prowadzi w szkole nadzór pedagogiczny nad pracą nauczycieli. Hospituje prowadzone przez nauczycieli naszej szkoły lekcje, aby ocenić zastosowane przez nich metody i techniki dydaktyczne, sposoby organizowania pracy, poziom przygotowania lekcji, atmosferę, a także stopień realizacji założonych celów.

Damian GorczycaDamian Gorczyca

Nauczyciel chemii i fizyki. Ukończył Wydział Chemii na Uniwersytecie Warszawskim, jest doktorem nauk chemicznych. Ma na swoim koncie kurs gotowania u Kurta Schellera oraz Podyplomowe Studia z Kryminalistyki. W pracy z dziećmi najważniejsze dla niego jest przekazanie i zaszczepienie pasji do nauk przyrodniczych. Lubi: jazdę konną, gotowanie, muzykę.

Magdalena GregorczukMagdalena Gregorczuk

Nauczycielka języka rosyjskiego i nauczycielka wspomagająca, wychowawczyni klasy piątej. Ukończyła Filologię rosyjską na Uniwersytecie w Białymstoku oraz Pedagogikę przedszkolną i wczesnoszkolną z elementami terapii pedagogicznej w Szkole Wyższej Przymierza Rodzin. W wolnych chwilach spędza czas na łonie natury, tańczy lub zaczytuje się w literaturze faktu.

IMG_3144Marta Goszcz

Mistrzyni Wszelkich Sztuk Plastycznych. Ukończyła Wydział Grafiki na ASP w Warszawie. Trudno wymienić, z jakich technik plastycznych nie korzysta na zajęciach z naszymi dziećmi.

 

20191024_142439Danuta Jakubowska

Sekretarz szkoły. Ukończyła historię w Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku, ale nie historia ją absorbuje w naszej szkole. Od lat dba o tysiąc i jeden drobiazgów, składających się na sferę administracyjną i organizacyjną szkoły. Serdeczna i zawsze gotowa pomóc. Jej repertuar zadań i umiejętności zdaje się być nieograniczony. O sobie: Lubię dobrą literaturę, kino i rower. Czytanie to mój jedyny nałóg. Po godzinach jestem mamą Weroniki:)

Paulina Janiszek 3

Paulina Janiszek

Jest wychowawczynią naszej zerówki oraz pedagogiem terapeutą. Ukończyła studia magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Dodatkowe uprawnienia zdobyła na studiach podyplomowych „Terapia pedagogiczna z elementami systemu Marii Montessori”, „Matematycznie uzdolnione dzieci” oraz „Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna”. Ukończyła również roczny kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki Marii Montessori. Jest fanką matematyki w działaniu. W naszej szkole wprowadza innowację pedagogiczną, której celem jest rozwijanie uzdolnień matematycznych. Stara się być nauczycielem pełnym pasji i rozbudzać w dzieciach chęć do radosnego odkrywania świata.

IMG_3206Mirek Karwański

Nauczyciel pływania, jest wychowawcą w świetlicy. Ukończył Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Warszawskim oraz Pedagogikę w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych. Ma na swoim koncie Kurs Instruktora Pływania i Ratownictwa Wodnego. W pracy z dziećmi najważniejsza jest dla niego troska o to, by dzieci czuły się w szkole dobrze i bezpiecznie oraz by każdy dzień był dla nich przygodą i frajdą. Lubi: pływanie, taniec, język niemiecki. Tata Jasia.

Iwona Karwańska 2Iwona Karwańska

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i wieloletnia kierowniczka zespołu klas młodszych. Wychowawczyni klasy pierwszej. Prowadzi w naszej szkole zajęcia logopedyczne dla dzieci oraz kółko Bajeczki z Roleczki. Ukończyła pedagogikę specjalną w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej, pedagogikę wczesnoszkolną i terapię pedagogiczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz logopedię w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Ukończyła kursy i szkolenia metodyczne poświęcone tematyce edukacji wczesnoszkolnej, metodom wychowawczym oraz terapii logopedycznej. W pracy liczy się dla niej budowanie więzi, bliskiej relacji, wspólne poszukiwanie i nieustanne uczenie się z dziećmi i dla dzieci. Lubi literaturę dziecięcą, czytanie książek i pływanie, a najbardziej synka Jasia. Interesuje się terapią dzieci z ASD.

Jacek Kierżek

Jacek Kierżek

Pochodzący z przepięknej i malowniczej Muszyny góral niskopienny:) Szkolny nauczyciel wychowania fizycznego, wychowawca na świetlicy oraz trener szkolnej reprezentacji piłkarskiej, a także wychowawca klasy siódmej. Absolwent AWF im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie w stopniu magisterskim. Trener piłki nożnej z kilkuletni stażem pracy z dziećmi w wieku od 6 do 15 lat. Miłośnik wszelkiej aktywności fizycznej lubiący przekazywać sportową pasję swoim podopiecznym.

Kasia KiragaKatarzyna Molendowska

Logopeda. Ukończyła dwustopniowe studia logopedyczne na Warszawskim Uniwersytecie Medycznym. Aktualnie w trakcie studiów neurologopedycznych. Odbyła wiele szkoleń dotyczących pracy z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu. Ma również na swoim koncie wiele szkoleń i kursów z diagnozy i terapii innych zaburzeń mowy. Cały czas się uczy. Uważa, że najważniejsze w pracy jest budowanie wspólnej więzi z dziećmi i ich rodzicami, wzajemne porozumienie oraz ustalenie wspólnych celów.

Joanna KowalkowskaJoanna Kowalkowska

Prowadzi edukację wczesnoszkolną, jest wychowawczynią klasy trzeciej. Ukończyła Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, studia I stopnia (specjalność: Pedagogika specjalna – oligofrenopedagogika) oraz II stopnia (specjalność: Wczesna edukacja). W pracy z dziećmi najważniejsze dla nie jest pełne cierpliwości, wyrozumiałości i dobroci towarzyszenie dzieciom w odkrywaniu świata; podkreślanie możliwości dziecka, ukazywanie użyteczności zdobywanej wiedzy w codzienności oraz pozwalanie na popełnianie błędów, jako drogę poszukiwania i odnajdywania odpowiedzi oraz zdobywania wiedzy. O sobie: Uwielbiam grać na gitarze i bębnach, dobrą książkę i spacery, podczas których zachwycam się pięknem przyrody.

Marietta KwiatekMarietta Kwiatek

Nauczycielka wspomagająca. Ukończyła Psychologię oraz Pedagogikę Specjalną na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie. Prowadzi w naszej szkole terapię ręki dla dzieci z trudnościami grafomotorycznymi. W pracy z dziećmi ważne jest dla niej nawiązanie bliskiej więzi, opartej na wzajemnym szacunku i zaufaniu, pozwalającej im bezpiecznie i radośnie poznawać świat. Każdą wolną chwilę spędza w górach – czytając o nich, wędrując, zdobywając. Kolekcjonuje też kartki pocztowe, fotografuje i układa puzzle.

Katarzyna Kuczyńska

Nauczycielka wspomagająca i opiekunka szkolnego samorządu. Ukończyła Uniwersytet Warszawski (politolog) i Akademię Pedagogiki Specjalnej. im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Posiada wieloletnie doświadczenie w terapeutycznej pracy w zakresie usuwania wad wymowy wśród dzieci, ukończyła wiele szkoleń i kursów z zakresu logopedii i neurologopedii organizowanych głównie przez Centrum Metody Krakowskiej. Uważa, że to, jakimi jesteśmy ludźmi w dorosłym życiu wynika z tego, co otrzymaliśmy od rodziców i opiekunów w najmłodszych latach. Stąd jej zaangażowanie w wychowywanie i kształcenie, by jak najlepiej „ukształtować” małego człowieka. Wolny czas lubi spędzać aktywnie – mama Kuby.

Marta ŁuszczyńskaMarta Łuszczyńska (chwilowo z małym Ignasiem w domu)

Nauczycielka wspomagająca. Ukończyła pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną na Uniwersytecie Warszawskim, pedagogikę specjalną na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika oraz terapię pedagogiczną z edukacją daltońską i elementami systemu M. Montessori w Akademii Pedagogiki Specjalnej. Prywatnie interesuje się tematyką autyzmu, którą nieustannie pogłębia. W swojej pracy wykorzystuje elementy edukacji daltońskiej oraz elementy pedagogiki Marii Montessori. Uwielbia grać na gitarze i bębnie.

Katarzyna Mazur

Katarzyna Mazur

Ukończyła filologię angielską, historię oraz podyplomowo integrację europejską. Najmilej wspomina naukę w Trinity College w Londynie, gdzie uczyła się uczyć. Głównym obszarem jej zainteresowań w zakresie dydaktyki jest CLIL (zintegrowane nauczanie przedmiotowo-językowe). W swojej pracy najbardziej lubi pomysły dzieci, wykorzystywanie wiedzy w praktyce oraz wakacje. Kierowniczka zespołu klas najstarszych.

Justyna MońkoJustyna Mońko

Pedagog terapeutyczna, liderka zespołu nauczycieli wspomagających. Ukończyła pedagogikę specjalną – pedagogikę terapeutyczną oraz studia podyplomowe – pedagogikę korekcyjną w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, jak również studia podyplomowe – korekcja wad postawy w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie. Brała udział w wielu kursach, szkoleniach, konferencjach doskonalących warsztat pracy oraz pogłębiających wiedzę w zakresie nauczania i wychowania, a szczególnie pracy z dziećmi z trudnościami w uczeniu się.

Natalia OmiecińskaNatalia Omiecińska

Ukończyła Państwową Szkołę Muzyczną II stopnia im. J.Elsnera w Warszawie na wydziale Wokalnym ze specjalizacją Śpiewu Solowego. Jest absolwentką Uniwersytetu kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, gdzie ukończyła Muzykologię Teoretyczną i Stosowaną. Obecnie studiuje historię oraz podjęła staż na Uniwersytecie Muzycznym Fryderyka Chopina. Jest współzałożycielką patriotycznego zespołu „Muzyczna kompania ’44”, solistką Zespołu Pieśni i Tańca, tancerką w Zespole „PolkaDot” oraz aktorką amatorskiego teatru „Łazienki Królewskie”.
W życiu ceni sobie uczciwość, szczerość i oddanie. Lubi ciężką pracę i aktywny wypoczynek. O sobie: Moje życie na każdym kroku wypełnia muzyka i jej poświęcam się bez granic. Swoje zainteresowania kieruję ku muzyce klasycznej oraz muzyce źródeł. Polska muzyka ludowa to wielki obszar moich zainteresowań , uwielbiam polskie Tatry – tam wędruję i uprawiam wspinaczkę. W życiu kieruję się trzema wartościami: Bóg, Honor, Ojczyzna. Szczególnie bliskie są mi słowa św. Augustyna: „Dopóki walczysz – jesteś zwycięzcą”.

Anna PuścianAnna Puścian 

Nauczycielka przyrody, geografii oraz biologii. Ukończyła biologię w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz Podyplomowe Międzywydziałowe Studia Nauczania Przyrody UW.

 

Martyna RzepeckaMartyna Rzepecka

Nauczycielka wspomagająca w zerówce i opiekunka szkolnego samorządu. Prowadzi również  Trening Umiejętności Społecznych i Terapię Indywidualną. Ukończyła Pedagogikę (Wychowanie przedszkolne i Edukacja wczesnoszkolna). Jest w trakcie studiów pedagogiki specjalnej (edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną). Ponadto ukończyła treningi i kursy: „Trening Umiejętności Społecznych oparty na procesie grupowym”, „Zaburzenia ze spektrum autyzmu”, „Animator dziecięcy”, „Animacja gier i zabaw”, „Terapia ręki i stopy”, „Metoda Dobrego Startu”, „Dam radę” – Metoda Kids’ Skills, „Programowanie języka dla dzieci z zaburzeniami komunikacji – niesłyszących, autystycznych, z afazją”, „Symultaniczno-sekwencyjna nauka czytania”, „Kodeks złości – jak pracować z zachowaniami trudnymi”, „Budowanie dobrych relacji w pracy nauczyciela i grupy”, „Praca z dzieckiem z FAS”. W pracy z dziećmi najważniejsza jest dla niej Relacja. Uważa, że tylko wtedy, kiedy dziecko jej zaufa, poczuje się bezpieczne i przed nią otworzy, można zacząć pracować. Według niej umiejętności akademickie można bardzo szybko nadrobić, ale ważne są chęci i motywacja. Ważne są też wzmocnienia pozytywne, które zmieniają nasze zachowanie. Interesują ją zagadnienia związane z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Lubi: „dobrą książkę, spacery wśród zieleni, góry, survival, uśmiech dziecka”. Wierzy, że nie ma rzeczy niemożliwych:)

Ewa SawickaEwa Sawicka

Nauczycielka wspomagająca i wychowawczyni klasy siódmej, terapeuta TUS oraz i opiekunka szkolnego samorządu. Ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, psychologię na SWPS oraz oligofrenopedagogikę. Posiada 9-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością znaczną i głęboką, autyzmem i zespołem Aspergera. W pracy z dziećmi najbardziej lubi dynamikę zdarzeń. Aktywnie spędza wolny czas, chodzi po górach, interesuje się designem i aranżacją wnętrz. Mama Andrzeja.

Lucyna Skowron 2Lucyna Skowron

Nauczycielka historii i wiedzy o społeczeństwie, wychowawczyni klasy czwartej. Ukończyła Wydział Historii i Archiwistyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika oraz studia podyplomowe na Uniwersytecie Warszawskim (Pedagogika Wczesnoszkolna i Reedukacja). W pracy z dziećmi najważniejsza jest dla niej wzajemna wymiana wiedzy, myśli i energii. O sobie: Lubię czytać, muzykować, wędrować i działać:). Mama trzech synów.

Ela SokołowskaElżbieta Sokołowska

Obserwatorka życia szkoły z jeszcze innej strony (www), która nie stroni od wrzucania swoich trzech groszy do realizowanych przez innych projektów. Pomysłodawczyni tego i owego, facebookowa komentatorka szkolnych wydarzeń, fotoedytorka uparcie przerabiająca pion na poziom. Z zawodu dziennikarka i redaktorka książek, z natury odludek, z konieczności gaduła. Pochodzi z lasu i do lasu ucieka, żeby pielęgnować w nim swoje kurpiowskie korzenie. Niedzielna rysowniczka i malarka, która po dwudziestu latach pracy za biurkiem odkryła, że: najważniejszy ze szkolnych przedmiotów jest w-f!😉

Urszula SzczegłowUrszula Szczegłow

Nauczycielka języka polskiego w kl. 4-8, opiekunka biblioteki szkolnej oraz liderka semestralnych projektów uczniowskich. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim. Mama dwóch synów.

 

Karolina SzymanowiczKarolina Szymanowicz

Szkolna germanistka, a także nauczycielka wspomagająca w klasie siódmej. Ukończyła germanistykę na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe na kierunkach: oligofrenopedagogika, nauczanie przedszkolne i wczesnoszkolne oraz metodyka nauczania języka niemieckiego. W pracy najważniejsza jest dla niej pozytywna relacja z uczniami. Przykłada dużą wagę do tego, aby atmosfera na lekcji była miła, wesoła i przyjazna dzieciom. Stara się zawsze indywidualizować metody i formy pracy tak, aby nauka stała się przyjemna i przystępna dla każdego ucznia. O sobie: moim hobby jest lingwistyka. Obecnie dużą przyjemność sprawia mi nauka języka angielskiego, dzięki czemu nie zapominam, że nauka to długi proces wymagający wielu powtórek i mnóstwa motywacji. W wolnych chwilach podróżuję, czytam, uczęszczam na kursy językowe.

Agata Węglińska-Szulc

Nauczycielka języka angielskiego. Pełni funkcję kierownika zespołu nauczycieli klas 4-6. Jest wicedyrektorem. Ukończyła Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych. Dba o organizację pracy szkoły. We współpracy z dziećmi najbardziej lubi odgrywanie scenek, gry na dywanie i rozmowy nie tylko w języku obcym. Prywatnie jest mamą dorosłego syna Maćka, łazikiem teatralnym, zapalonym kierowcą i wielbicielką spacerów z psami. Lubi też czasem pośpiewać. O sobie: praca w szkole to dla mnie wielka inspiracja i nauka pokory.

Ewa Wodecka 2Ewa Wodecka (obecnie na urlopie, w oczekiwaniu na czwartego syna)

Nauczycielka języka polskiego. Ukończyła dziennikarstwo i polonistykę na UW oraz studia podyplomowe „Czytanie jako metoda edukacji i rozwoju” organizowane przez SWPS i Fundację ABC XXI. Ciągle szuka inspiracji, chodzi na różne kursy, konferencje, warsztaty. W pracy z dziećmi najważniejsza jest dla niej bliskość, bycie z nimi, towarzyszenie ich rozwojowi, rozwijanie się z nimi i dla nich. Lubi: „Czytanie. Ogród. Czytanie w ogrodzie. Czytanie o ogrodzie”. Mama Kazika, Tadzia i Henia.

IMG_3057Michał „Panmisio” Wodecki

Nauczyciel matematyki, szkolny koordynator egzaminu po klasie ósmej. Ukończył Matematykę, Analizy statystyczne. Najbardziej ceni sobie dobry kontakt z dziećmi. Interesują go: muzyka, modelarstwo, gry komputerowe. Tata Kazika, Tadzika, Henia.

 

Małgosia YaparMałgosia Yapar

Nauczycielka języka angielskiego w klasach 0-3. Ukończyła Pedagogikę Ogólną UW, studia podyplomowe w Centrum Kształcenia Nauczycieli Języków Obcych i Edukacji Europejskiej UW, kurs Mindfulness dla pedagogów i psychologów oraz kurs Przyjaciele Zippego w Centrum Metodycznym Pomocy Psychologiczno-Pedagogicznej. Jest koordynatorką i trenerką międzynarodowego programu matematyczno-rozwojowego BrainoBrain. W pracy ceni szczególnie angażowanie wszystkich zmysłów i uruchamianie dziecięcej wyobraźni podczas zajęć. O sobie: Niekwestionowaną miłością mojego życia są moje dzieci Jasiek (7 lat) i Ada (6 lat), kocham te momenty, kiedy razem jeździmy na nartach, uprawiamy jogę i pluskamy się w ciepłym morzu, a na co dzień chodzimy na długie spacery z naszym energicznym psem o imieniu Dżino:). Jestem mamą i to najważniejsze moje życiowe zadanie, a moje motto brzmi: Everything happens for a reason. Uwielbiam turecką kuchnię, której tajniki odkrywam dzięki mojemu mężowi.

mert-guller-449460-unsplashMysz Polna

Niczego u nas nie uczy, ale jest ważnym członkiem zespołu. Ukończyła Polne Harce w Terenie. Zignorowała procedury rekrutacyjne, nigdy nie przeszła testu gotowości szkolnej, a jednak odnajduje się tu doskonale – szkoła jest jej (nie drugim bynajmniej) domem. Ciekawość świata i żądza wiedzy kazały jej przegryźć się przez opakowanie mikroskopu i zapoznać z jego budową. Z bliska zapoznała się też z kolekcją dydaktyczną „Zboża Polski”. Twórczo wyżywa się w pracach z nasion, ryżu kaszy i makaronu. Ma się dobrze mimo upływu lat;)