Nasz zespół

Joanna Jasińska i Renata Hołozubiec

Dyrekcja i Zarząd. Nasze Matki Założycielki, a przy okazji mamy Białowłosej i Złotowłosej (patrz Legenda). Wraz z innymi rodzicami stworzyły Stowarzyszenie na Rzecz Przyjaznego Dzieciom Świata, które powołało szkołę. Tym twórczym i odważnym aktem sprzed wielu lat dały początek dziełu, które do dziś splata losy wielu małych i dużych, pragnących rozwijać swoje talenty, czuć, wiedzieć i być szczęśliwym razem i osobno.

Agata Banaszek

Agata Banaszek

Nauczycielka języka angielskiego.

Zofia (Dagmara) Bednarek

Zofia Bednarek

Ślązaczka! Ukończone studia: Edukacja wczesnoszkolna i przedszkolna na Akademii im. Jana Długosza w Częstochowie oraz Dziennikarstwo i komunikacja społeczna w Wyższej Szkole Humanistycznej w Katowicach. Zainteresowania zawodowe: metodyka zuchowa, metodyka Marii Montessori, pedagogika teatru. Zainteresowania prywatne: podróże i dobre jedzenie, a najlepiej jedzenie w podróży;)

Małgorzata Bielak-Maciejewska

Szkolna psycholog, terapeuta, nauczyciel mianowany. Ukończyła studia psychologiczne na Akademii Teologii Katolickiej (1988). Uzyskała certyfikat psychoterapeuty wydany przez Instytut Psychoanalizy i Psychoterapii w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Szpitalu Neuropsychiatrycznym dla Dzieci i Młodzieży w Zagórzu (1989-1999) oraz na oddziale leczenia nerwic dziecięcych w Warszawie w Szpitalu Psychiatrycznym na ul. Nowowiejskiej. Pracuje również w Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej w Piasecznie oraz Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii w Piasecznie.

Beata Bracławska

Nauczycielka informatyki i programowania w młodszych klasach.

Monika Burkacka

Nauczycielka religii klas młodszych. Absolwentka Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie, specjalizacja – teologia duchowości, doktorantka. Nauczycielka tańca towarzyskiego. Związana z tańcem od 1989 roku, od 1999 – z tańcem integracyjnym. Mistrzyni Świata, Europy, Polski i Warszawy w tańcach latynoamerykańskich z osobą niepełnosprawną.

Kamil Cioroch (urlop)

Nauczyciel WF-u. Absolwent wojskowego liceum, a dalej warszawskiej AWF (magister wychowania fizycznego), trener pływania, instruktor narciarstwa, ratownik WOPR, sternik motorowodny, instruktor gimnastyki korekcyjnej. Lubi pracę z dzieciakami, a na obozach zimą szkoli młodych narciarzy, latem prowadzi zajęcia ze sportów wodnych. Woda to jego żywioł. Na co dzień jest trenerem pływania w Stowarzyszeniu Pływackim „Swimmers”, pracuje także jako ratownik na jednej ze stołecznych pływalni. W zawodowej karierze był m.in. członkiem projektu „Baltic Adveture”, gdzie odpowiadał za zabezpieczenie próby przepłynięcia wpław ze Szwecji do Kołobrzegu.

Katarzyna Chrzczanowicz

Katarzyna Chrzczanowicz

Nauczycielka wspomagająca, opiekunka samorządu szkolnego, współprowadząca zajęcia TUS. Ukończyła psychologię kliniczną w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej oraz pedagogikę w Wyższej Szkole Edukacji Zdrowotnej i Nauk Społecznych. Wieloletnia instruktorka harcerska. W wolnych chwilach podróżuje po Europie.

Joanna Czarnecka

Nauczycielka informatyki. Skończyła studia na Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie o specjalizacji: pedagogika zdolności z informatyką. Jest także ratownikiem wodnym oraz instruktorem pływania, więc ćwiczy z dziećmi również sztukę pływania.

Katarzyna Delążek – Gawryś

Jest nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej. Ukończyła „Edukację początkową z reedukacją” oraz podyplomowe studia Wychowania Seksualnego na Uniwersytecie Warszawskim. W naszej szkole jest wychowawczynią oraz prowadzi kółko gier planszowych dla klas starszych. Od ponad 20 lat związana z harcerstwem, z którego czerpnie inspiracje w pracy wychowawczej. Interesuje się tematyką oceniania kształtującego w szkole. Zapalona rowerzystka i kociara.

Renata Dobrowolska

Nauczycielka języka angielskiego. Jest również wychowawcą. Ukończyła Nauczycielskie Kolegium Języka Angielskiego oraz lingwistykę stosowaną na Uniwersytecie Warszawskim.

Agnieszka Gapska

Wychowawca Świetlicy, prowadzi gimnastykę korekcyjną i zajęcia sportowe w klasach 1-3. Ukończyła pedagogikę z terapią pedagogiczną w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz Gimnastykę Korekcyjną w Wychowaniu Fizycznym i Zdrowotnym w Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie.

Małgorzata Garbarczyk

Doradca w gimnazjum. Ukończyła Wydział Filotechniki w Wyższej Szkole Rolniczej w Pradze.

Magdalena Gregorczuk

Wychowawca drugiej klasy gimnazjum, nauczycielka wspomagająca w tej klasie oraz nauczycielka języka rosyjskiego. Ukończyła filologię rosyjską na Uniwersytecie w Białymstoku, a także studia podyplomowe: pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z elementami terapii pedagogicznej w Szkole Wyższej Przymierza Rodzin w Warszawie.

Marta Goszcz

Mistrzyni Wszelkich Sztuk Plastycznych. Ukończyła Wydział Grafiki na ASP w Warszawie. Trudno wymienić, z jakich technik plastycznych nie korzysta na zajęciach z naszymi dziećmi.

Danuta Jakubowska

Sekretarz szkoły. Ukończyła historię w Wyższej Szkole Humanistycznej w Pułtusku, ale nie historia ją absorbuje w naszej szkole. Od lat dba o tysiąc i jeden drobiazgów, składających się na sferę administracyjną i organizacyjną szkoły. Serdeczna i zawsze gotowa pomóc. Jej repertuar zadań i umiejętności zdaje się być nieograniczony.

Paulina Janiszek

Jest wychowawczynią klasy drugiej oraz pedagogiem terapeutą. Ukończyła studia magisterskie z zakresu pedagogiki specjalnej w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Dodatkowe uprawnienia zdobyła na studiach podyplomowych „Terapia pedagogiczna z elementami systemu Marii Montessori”, „Matematycznie uzdolnione dzieci” oraz „Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna”. Ukończyła również roczny kurs kwalifikacyjny z zakresu pedagogiki Marii Montessori. Jest fanką matematyki w działaniu. W naszej szkole wprowadza innowację pedagogiczną, której celem jest rozwijanie uzdolnień matematycznych. Stara się być nauczycielem pełnym pasji i rozbudzać w dzieciach chęć do radosnego odkrywania świata.

Mirek Karwański

Ratownik i instruktor pływania na basenie oraz wychowawca świetlicy.

Iwona Karwańska (urlop)

Nauczycielka edukacji wczesnoszkolnej i kierownik zespołu klas młodszych. Prowadzi w naszej szkole zajęcia logopedyczne dla dzieci. Ukończyła pedagogikę specjalną w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej, pedagogikę wczesnoszkolną i terapię pedagogiczną na Uniwersytecie Warszawskim oraz logopedię w Akademii Pedagogiki Specjalnej w Warszawie.

Jacek Kierżek

Jacek Kierżek

Pochodzący z przepięknej i malowniczej Muszyny góral niskopienny:) Szkolny nauczyciel wychowania fizycznego, wychowawca na świetlicy oraz trener szkolnej reprezentacji piłkarskiej. Absolwent AWF im. Józefa Piłsudskiego w Warszawie w stopniu magisterskim. Trener piłki nożnej z kilkuletni stażem pracy z dziećmi w wieku od 6 do 15 lat. Miłośnik wszelkiej aktywności fizycznej lubiący przekazywać sportową pasję swoim podopiecznym.

Marta Łuszczyńska

Nauczycielka wspomagająca. Ukończyła pedagogikę wczesnoszkolną i przedszkolną na Uniwersytecie Warszawskim oraz pedagogikę specjalną na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika. Obecnie studiuje terapię pedagogiczną z edukacją daltońską i elementami systemu M. Montessori w Akademii Pedagogiki Specjalnej. Prywatnie interesuje się tematyką autyzmu, którą nieustannie pogłębia. W swojej pracy wykorzystuje elementy edukacji daltońskiej oraz elementy pedagogiki Marii Montessori. Uwielbia grać na gitarze i bębnie.

Katarzyna Mazur

Katarzyna Mazur

Ukończyła filologię angielską, historię oraz podyplomowo integrację europejską. Najmilej wspomina naukę w Trinity College w Londynie, gdzie uczyła się uczyć. Głównym obszarem jej zainteresowań w zakresie dydaktyki jest CLIL (zintegrowane nauczanie przedmiotowo-językowe). W swojej pracy najbardziej lubi pomysły dzieci, wykorzystywanie wiedzy w praktyce oraz wakacje.

Justyna Mońko

Reedukatorka. Ukończyła pedagogikę specjalną – pedagogikę terapeutyczną oraz studia podyplomowe – pedagogikę korekcyjną w Wyższej Szkole Pedagogiki Specjalnej w Warszawie, jak również studia podyplomowe: korekcja wad postawy w Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie.

Roman Paszkowski

Nauczyciel chemii i fizyki.

Agnieszka Petek

Nauczycielka wspomagająca oraz nauczycielka języka angielskiego. Ukończyła Akademię Świętokrzyską im. Jana Kochanowskiego w Kielcach; Wydział Pedagogiczny i Artystyczny na kierunku pedagogika w zakresie Zintegrowana Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z językiem angielskim oraz Uniwersytet Humanistyczno – Przyrodniczy im. Jana Kochanowskiego w Kielcach; Wydział Pedagogiczny i Artystyczny na kierunku pedagogika w zakresie Edukacja Wczesnoszkolna i Przedszkolna z terapią pedagogiczną.

Bartosz Pietrzak

Uczy muzyki oraz jest wychowawcą w szkolnej świetlicy, prowadzi również świetne kółka muzyczne. Ukończył Wydział Instrumentalny na Akademii Muzycznej w Łodzi.

Marcos Pizarro

Marcos Arcaya Pizzaro

Nauczyciel języka hiszpańskiego.

Anna Puścian (urlop)

Nauczycielka przyrody oraz biologii w gimnazjum. Prowadzi również kółko przyrodnicze ,,Mali Odkrywcy Przyrody” dla klas młodszych. Ukończyła biologię w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie oraz Podyplomowe Międzywydziałowe Studia Nauczania Przyrody UW.

Martyna Rzepecka

Wychowawczyni zerówki. Ukończyła pedagogikę – wychowanie przedszkolne i edukacja wczesnoszkolna oraz pedagogikę specjalną. Na co dzień terapeuta w Centrum Wspierania Rozwoju Esperi. Uważa, że nie ma rzeczy niemożliwych, a praca z dziećmi i obserwacja ich rozwoju jest tego najlepszym przykładem.

Ewa Sawicka

Nauczycielka wspomagająca. Ukończyła pedagogikę opiekuńczo-wychowawczą, psychologię na SWPS oraz oligofrenopedagogikę. Posiada 9-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi z niepełnosprawnością znaczną i głęboką, autyzmem i zespołem Aspergera.

Olga Simsak-Sobiech

Nauczycielka matematyki. Ukończyła pedagogikę specjalną w Akademii Pedagogiki Specjalnej im. M. Grzegorzewskiej w Warszawie. Interesuje się metodyką nauczania matematyki.

Lucyna Skowron

Nauczycielka historii, prowadzi także lekcje WOS w gimnazjum. Jest opiekunem szkolnej biblioteczki. Ukończyła wydział Historii i Archiwistyki na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika oraz studia Podyplomowe na Wydziale Pedagogicznym Uniwersytetu Warszawskiego. Lubi pracę z dziećmi, bo dzięki nim nie sposób wpaść w  rutynę, a  każdy dzień niesie ze sobą przygodę i  niespodziankę.

Magda Stankiewicz

Wychowawca. Ukończyła wychowanie resocjalizujące na Wydziale Profilaktyki Społecznej i Resocjalizacji Uniwersytetu Warszawskiego. Lubi swoją pracę, bo nie ma nic wspanialszego niż widok szczęśliwych dzieci.

Urszula Szczegłow (urlop)

Nauczycielka języka polskiego. Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Warszawskim.

Maria Szczepaniak

Nauczycielka wspomagająca.

Michalina Tokarska

Uczy wychowania fizycznego w gimnazjum, prowadzi również kółka sportowe. Jest absolwentką Akademii Wychowania Fizycznego im.Józefa Piłsudskiego w Warszawie i zawodniczką w II lidze polskiej siatkówki w zespole AZS LSW. W wolnych chwilach uprawia wózkarstwo szosowe i leśne.

Agata Węglińska-Szulc

Uczy języka angielskiego i jest  kierownikiem zespołu klas starszych. Jest również wychowawcą. Ukończyła Nauczycielskie Kolegium Języków Obcych w Radomiu i zdała egzamin licencjacki z literatury angielskiej na UMCS w Lublinie.

Ewa Wodecka

Uczy języka polskiego. Ukończyła dziennikarstwo, a potem polonistykę na Uniwersytecie Warszawskim.

Michał Panmisio – Wodecki

Uczy matematyki, a w naszym gimnazjum również fizyki, prowadzi kółka matematyczne. Absolwent matematyki na Uniwersytecie Warszawskim.

Michał Wołowik

Michał Wołowik

Nauczyciel biologii i przyrody.

Anna Tertelis

Anna Tertelis

Nauczycielka geografii.

Michał Zieliński

Michał Zieliński

Nauczyciel religii w klasach trzecich gimnazjum. Absolwent Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Wydziale Teologicznym Uniwersytetu Kardynała Stefana Wyszyńskiego. Podharcmistrz – członek Stowarzyszenia Harcerstwa Katolickiego „ZAWISZA” Federacji Skautingu Europejskiego. Szef 1. Gromady Wilczków działającej przy parafii w Starej Iwicznej. Licencjonowany instruktor piłki ręcznej. Założyciel UKS SZCZYPIORNIAK Lesznowola.

Mysz Polna

Niczego u nas nie uczy, ale jest ważnym członkiem zespołu. Ukończyła Polne Harce w Terenie. Zignorowała procedury rekrutacyjne, nigdy nie przeszła testu gotowości szkolnej, a jednak odnajduje się tu doskonale  – szkoła jest jej (nie drugim bynajmniej) domem.
Ciekawość świata i żądza wiedzy kazały jej przegryźć się przez opakowanie mikroskopu i zapoznać z jego budową. Z bliska zapoznała się też z kolekcją dydaktyczną „Zboża Polski”. Twórczo wyżywa się w pracach z nasion, ryżu kaszy i makaronu.